Alla inlägg under december 2008

Av Cecilia - 18 december 2008 22:32

I brist på annat pyssel tänkte jag visa det pepparkakshus jag och barnen gjorde härom dagen...


 

Av Cecilia - 14 december 2008 22:05

Har upptäckt att jag bara lagt in bilder på kort med Magnolior... Ändå är det nog inte de stämplar jag använder mest?! Hur som helst, idag blir det ett Hängla-kort som jag gjorde som "hej då"-kort till jobbet när jag bytte jobb (två veckor sedan). Som sagt har jag använt en Hängel, närmare bestämt en fjärilslarva.


Å snart är det jul. Tredje advent är det idag. Herre gud vad tiden går fort. Har faktiskt inte gjort några kort, julklappsetiketter eller pynt... Bara kokat godis tillsammans med barnen och fått fram adventsljusstakar mm. Får nog börja med nästa års grejor redan nu om jag ska bli klar i tid, så långsam som jag är... :-)


Kram, C.


Av Cecilia - 8 december 2008 21:21

Kanske dags att göra ett litet inlägg nu och visa upp något av mina alster... Nog för att jag är långsam, men något har jag ju faktiskt gjort. Tänkte börja med ett kort jag gjorde till "vår" underläkare som jobbade hos oss i somras innan hon återvände till sista terminens studier i Linköping. Det blev ett enkelt och hastigt hopsvängt kort, som ändå, i mitt tycke blev ganska gulligt... eller? :-)


Stämpeln kommer från Magnolia och heter "Tilda i Paris".


That's all for now, girls!


Klem, C.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards