Alla inlägg under mars 2011

Av Cecilia - 1 mars 2011 20:50

Visst borde vi bättre ta tillvara på tillfällen att få fira. Våra liv består ändå av en hel räcka med vardagar. De kan visserligen vara trivsamma men de är ändå just... vardagar. Idag har min äldsta son namnsdag och det måste givetvis firas! Jag och yngsta sonen bakade därför en äppelkaka och gjorde hemlagad vaniljsås till. Tyvärr tyckte ingen av barnen om kakan eftersom det var äpple i den... De gillade inte riktigt konsistensen och smaken av de bakade äpplena. Så kan det alltså gå när man ska göra sig till. Men vi hade i alla fall ganska roligt när vi bakade, jag och lille E.

 

Imorgon ska jag göra ett försök att jobba. Har varit hemma i nästan en vecka pga. nån slags influensa. Men nu är både jag och sonen hyfsat friska. Eller ja, att jag snorar som en torsk är kanske något som jag helt enkelt får stå ut med nån vecka till. Huvudvärken likaså. Men nu längtar jag och ser fram emot efter att få förlösa. Kom häromdagen på att alla barn jag förlöst sedan jag började (1/2) på mitt nya jobb, har varit flickor. Det är allt dags för en pojke nu, tycker ni inte det!?

   


Åsså är det förstås dags för vår (apråpå bilden ovan)...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards