Alla inlägg den 16 november 2010

Av Cecilia - 16 november 2010 13:00

Dag 03 - Mina föräldrar...

Ja, så har turen kommit till dag 3 och mina föräldrar. Jag har växt upp med min mamma. Hon var 19 år när jag föddes och förlovad med min far. Han ville inte bli pappa och drog sig ur leken. Enligt min mormor så ville han placera mig på barnhem. En normal, trevlig far alltså! :-( Jag har träffat honom vid några tillfällen men vi har ingen kontakt och jag är fullt nöjd med det. Han har sex barn till, med ytterligare tre kvinnor.

 

Min mamma är numera gift med en man som kommit att bli mina barns morfar. Hon är en jättefin mamma och mormor och hjälpsam som få. Vet inte hur jag skulle klarat mig utan min mamma! :-) 

 

Jag har aldrig saknat en far. I unga år hade min morfar rollen som min pappa eftersom vi bodde hos mormor och morfar. Senare har jag liksom inte saknat nån far heller. Jag tror det hade varit värre om han funnits i mitt liv och plötsligt försvunnit. Men, någonstans har säkert min faderslöshet präglat mig...  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards