Alla inlägg den 20 november 2010

Av Cecilia - 20 november 2010 21:43

Dag 07 - Min bästa vän...

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om min bästa vän. Så vet ni vad... jag låter bli att skriva något om henne... :-)

Av Cecilia - 20 november 2010 21:28

Dag 06 - Min dag... (eftersom jag inte hann skriva om detta igår så gör jag det idag. Men det handlar alltså om gårdagen).

Gick upp vid 7 och såg till så barnen kom iväg till skolan. Sen satte jag mig framför datorn. Håller på och skriver en d-uppsats tillika vetenskaplig artikel och det var alltså den jag höll på och jobbade med. Gick väl så där. Känner att jag kört fast lite... Lagade och åt lunch, fiskgratäng. Vid 15 hämtade jag barnen på skolan. Åkte och handlade lite inför kvällen, mat, fredagsmys mm. När vi kom hem hade far i huset åkt till jobbet. Jag plockade fram badkläder eftersom stora killen och hans kompis skulle ha badkalas (A. har fyllt år och hans kompis fyller år) på badhuset. Hastade iväg dit. Det blev lite stökigt med alla barn högt och lågt i bassängen. Först badade vi i en varmvattenbassäng där det verkligen är varmt och skönt. Men efter fikat, korv och glass, så gick vi till familjebadet där det finns virvelbassäng, rutschkanor och lite annat. Måste säga att det var ganska skönt när kalaset var över och vi kunde ge oss av hemåt. Fixade lite mat till barnen (och mig själv förstås), pizza och sedan var det mys framför tv;n. Killarna är som galna i "Legend of the seeker" så det bänkade vi oss framför. Minstingen kan inte läsa så jag får alltid läsa texten. Efter en Scooby Doo-film gick vi och la oss. Alla tre faktiskt.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards